Spotřební imaginace státního socialismu
Kód:
i550_112638940594307668_978-80-7470-449-9
EAN:
9788074704499
Popis a parametry
Spotřební imaginace státního socialismu
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. – Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.
ParametryPorovnání
Autor
táborský ondřej, česálková lucie, sylvestrová marta, dufek ondřej
Vydavatel
akropolis
Počet stran
504
Vazba
vázaná
Jazyk
český
Spotřební imaginace státního socialismu
Naposledy navštívené